Med-Practic
Նվիրվում է վաստակաշատ ուսուցիչ Գրիգոր Շահյանին

Իրադարձություններ

Հայտարարություններ

Մեր հյուրն է

Հրատապ թեմա

 

Ես և աշխատանքը

Հինգ խորհուրդ աշխատանքային հարցազրույցի պատրաստվողներին

Հինգ խորհուրդ աշխատանքային հարցազրույցի պատրաստվողներին

Բոլորին հայտին է, որ այսօր բազմաթիվ ընկերություններում, կազմակերպություններում և այլ տեղերում աշխատանքի ընդունվելու համար տվյալ անձը նախևառաջ պետք է համապատասախան հարցազրույց անցնի:

 

Նման իրավիճակում հաջողության հասնելու և լավ տպավորություն թողնելու համար պետք է նախօրոք պատրաստվել, ինչը սակայն ոչ բոլոր են անում, գրում է Yahoo News-ը:

Մարդիկ հիմնականում ավելի շատ կենտրոնանում են հագուստի, սանրվածքի, մի խոսքով  արտաքինի, այլ ոչ թե ավելի կարևոր բաների վրա: Ուստի մասնագետները, աշխատանք ստանալու հարցում մարդկանց օգնելու համար, ներկայացնում են 5 խորհուրդներ, որոնց պետք է հստակ հետևել հարցազրույցի ժամանակ:

1. Ձեզ տրված հարցերին կարճ և կոնկրետ պատասխաններ տվեք, երկար-բարակ մի խոսեք:

2. Եղեք վստահ ձեր ուժերին: Իհարկե համեստությունը հրաշալի հատկություն է, սակայն հարցազրույցի ընթացքում աշխատեք ավելի շատ ներկայացնել ձեր ձեռքբերումները` առանց անընդհատ կրկնելու`. «Դա իմ արժանիքը չի, եթե այսինչը չլիներ ես դրան չէի հասնի»: Գործատուներին ավելի շատ հետաքրքրում է տվյալ անձի կարողությունները, այլ ոչ թե այն, ինչին նա հասել է մյուսների օգնությամբ:

3. Երբեք մի ասեք, որ դուրս եք եկել նախորդ աշխատատեղից` տնօրենի հետ «յոլա» չգնալու պատճառով: Իհարկե տնօրենների հետ հիմնականում բարդ է շփվել, սակայն հարցազրույցն այն տեղը է չէ, որտեղ ցանկալի է նման թեմաներ շոշափել: Ավելի լավ է ասեք, որ թեև հաճույքով էիք գնում նախկին աշխատավայրը, բայց այժմ ցանկանում եք մեկ այլ ընկերությունում փորձել ուժերը:

4. Հարցազրույցների ընթացքում գործատուներն անպայման հարցնում են դիմողին` իր ամենամեծ թուլության մասին: Այս դեպքում բոլորն իրենց լավ կողմից ցույց տալու համար` սկսում են շաբլոնային պատասխաններ տալ. «Իմ ամենամեծ թուլությունը չափից ավելի աշխատասիրություն է կամ պատասխանատվության մեծ զգացումը»: Սակայն նման հարց տալով` գործատուները ցանկանում են ճշմարտանման պատասխան ստանալ: Ուստի պետք չէ ստել և ավելի ավելի նպատակահարմար է խոսել ձեր թերության մասին` անպայման նշելով, որ աշխատում եք այն վերացնելու ուղղությամբ:

5. Գործատուներին անկասկած հետաքրքրում է նաև նախկին աշխատավայրում տվյալ անձի աշխատավարձի չափը: Սակայն այս հարցին ցանկալի չէ պատասխանել, ավելի ճիշտ է հարցնել. «Իսկ որքա՞ն եք Դուք պատրաստ ինձ վճարել»: Բանակցելն այս հարցում ամենանպատակարահարմար տարբերակն է:

Սկզբնաղբյուր. tert.am
med-practic.com կայքի ադմինիստրացիան տեղեկատվության բովանդակության համար

պատասխանատվություն չի կրում
Loading...
Share |

Հարցեր, պատասխաններ, մեկնաբանություններ

Կարդացեք նաև

Հոգեբաններն անվանել են աշխատավայրում սթրեսի 8 նշան. 1in.am
Հոգեբաններն անվանել են աշխատավայրում սթրեսի 8 նշան. 1in.am

Մի փոքր սթրեսն աշխատավայրում կարող է լավ ազդել աշխատունակության վրա: Սակայն մշտական սթրեսը բացասաբար է ազդում առողջության վրա: Այդպիսի կարծիք ունի հոգեթերապևտ Ջոան Քինգսլին, որն արդեն 25 տարի զբաղվում է...

ԼՈՒՐԵՐ: Հոգեկան առողջություն ԼՈՒՐԵՐ: Աշխատավայրում
Աշխատավայրում կենտրոնանալու 6 միջոց. 1in.am
Աշխատավայրում կենտրոնանալու 6 միջոց. 1in.am

Աշխատանքի ընթացքում մենք ստիպված ենք մշտապես լինել կապի մեջ` հեռախոսի և համակարգչի միջոցով: Որպեսզի դա խնդիր չդառնա, ubr.ua-ն ներկայացնում է 6 միջոց...

Աշխատավայրում
Կանայք տղամարդկանց կոլեկտիվում տառապում են քրոնիկ սթրեսով. գիտնականներ. 1in.am
Կանայք տղամարդկանց կոլեկտիվում տառապում են քրոնիկ սթրեսով. գիտնականներ. 1in.am

Ինդիանայի համալսարանի գիտնականները պարզել են, որ տղամարդկանց կոլեկտիվում աշխատող կանանց համար շատ դժվար է: Այս մասին հայտնում է informing.ru-ն: Մասնագետները չափել են կորտիզոլի (սթրեսի հորմոն) մակարդակը կանանց շրջանում...

ԼՈՒՐԵՐ: Առողջ կին ԼՈՒՐԵՐ: Կին. թվեր և փաստեր Լրահոս կանանց համար
Բույրեր, որոնք կօգնեն առօրյա աշխատանքում. 1in.am
Բույրեր, որոնք կօգնեն առօրյա աշխատանքում. 1in.am

Գիտնականները պարզել են, որ կոնկրետ բույրերից օրգանիզմում բարձրանում է ցինեոլի մակարդակը, որը խթանում է նեյրոնների ակտիվությունը: Հենց դրա հետ են կապում մտավոր հանձնարարությունների փայլուն լուծումը, ագրեսիվության...

Աշխատավայրում
12 մեթոդ աշխատավայրում սթրեսից ազատվելու համար. 1in.am
12 մեթոդ աշխատավայրում սթրեսից ազատվելու համար. 1in.am

Lady.obozrevatel.com-ը մեթոդներ է առաջարկում աշխատավայրում սթրեսից ազատվելու համար...

Աշխատավայրում
Ժամանակն արդյունավետ ծախսելու օգտակար խորհուրդներ. 1in.am
Ժամանակն արդյունավետ ծախսելու օգտակար խորհուրդներ. 1in.am

Bbcont.ru-ի փոխանցմամբ՝ մարդիկ, ովքեր սովորել են արդյունավետորեն ծախսել իրենց ժամանակը, տնտեսել են իրենց կյանքի 1/3-ը: Ժամանակն արդյունավետորեն ծախսելու համար կան մի շարք օգտակար խորհուրդներ: Դրանցից...

Էներգիայի պակասը լրացնելու 3 եղանակ. 1in.am
Էներգիայի պակասը լրացնելու 3 եղանակ. 1in.am

Healthinfo.ua-ի փոխանցմամբ՝ ամեն օր մենք կատարում ենք այնպիսի գործեր, որոնք պահանջում են մեր էներգիայի մեծ պաշարներ՝ աշխատանք, ընտանիք, երեխաներ...

Աշխատակիցների հետ լավ վարվելու Google-ի գաղտնիքները. The Huffington Post. 1in.am
Աշխատակիցների հետ լավ վարվելու Google-ի գաղտնիքները. The Huffington Post. 1in.am

NEW YORK – «Մարդկանց մեծամասնությունը ներքաշված է աշխատանքի մեջ, բայց այդպես չպետք է լինի»...

Արագ հանգստանալու 7 միջոց. 1in.am
Արագ հանգստանալու 7 միջոց. 1in.am

Դեռ շատ գործ կա անելու, բայց էլ ուժ ու էներգիա չկա՞: healthinfo.ua-ն առույգությունն ու էներգիան արագ վերականգնելու մի քանի խորհուրդ է տալիս...

Մասնագետները պատմել են՝ ինչպես վարվել հարցազրույցի ժամանակ. 1in.am
Մասնագետները պատմել են՝ ինչպես վարվել հարցազրույցի ժամանակ. 1in.am

Գվելֆի համալսարանի կողմից անցկացված ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ շատ կարևոր է չանհանգստանալ այն կապակցությամբ, արդյոք գործատուն տեսնում է քո հուզմունքը, թե ոչ: Ավելի լավ է կենտրոնանալ ընկերական...

Ինչպես կարելի է աշխատանքային օրվա ընթացքում պահպանել էներգիան. 1in.am
Ինչպես կարելի է աշխատանքային օրվա ընթացքում պահպանել էներգիան. 1in.am

Հայտնի է դարձել, թե ինչպես կարելի է աշխատանքային օրվա ընթացքում պահպանել էներգիան: Դրա համար ընդամենը պետք է էներգիայով սնուցվելու համար հավելյալ աղբյուրներ փնտրել, գրում է...

Օգտակար խորհուրդներ
5 տարբերակ, թե ինչպես կարող է աշխատանքը փչացնել քունը.
5 տարբերակ, թե ինչպես կարող է աշխատանքը փչացնել քունը.

Շատերն անհամբերությամբ են սպասում ուրբաթ երեկոյան ժամերին, երբ դուրս կգան գրասենյակից՝ առաջիկա հանգստյան օրերին լարվածությունը թոթափելու ոգևորությամբ: Իրավիճակը ծանոթ է ամբողջ աշխարհի աշխատողներին. պատճառը...

Քուն, քնի խանգարումներ Աշխատավայրում
Դրես-կոդի հոգեբանական նշանակությունը
Դրես-կոդի հոգեբանական նշանակությունը

Հայտնի է` կատարյալ արտաքին տեսքը կարիերայի սանդուղքով վեր բարձրանալու կարևոր պայմաններից է: Շրջապատողների վրա ազդելու համակարգը շատ պարզ է մասնագետների կարծիքով...

Աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման 12 խորհուրդ. 1in.am
Աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման 12 խորհուրդ. 1in.am

Ոչինչ միանգամից չի լինում՝ ցանկացած նպատակի հասնելու համար անհրաժեշտ են ջանքեր և ժամանակ: Իսկ եթե այդ հարցին մոտենաք կազմակերպված, ապա կհասնեք դրական...

Աշխատավայրում
Կարևոր փաստեր՝ աշխատունակության մասին. 1in.am
Կարևոր փաստեր՝ աշխատունակության մասին. 1in.am

Առավոտյան 6-7-ը «պատուհան է», երբ ամենալավն աշխատում է երկարատև հիշողությունը: Այդ ընթացքում ստացված ցանկացած տեղեկություն հեշտությամբ է...

ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ